Asiakas­kokemus ja verkkopalveluiden laatu

Kaksi aikuista kotona

Me välitämme arkesi sujuvuudesta

Välitämme asiakkaidemme arjen sujuvuudesta tarjoamalla turvallista, laadukasta ja ystävällistä palvelua sekä huolehtimalla verkkopalveluiden luotettavuudesta kaikissa olosuhteissa.

Vastuullisuusohjelmamme kulmakiviä ovat asiakkaidemme tyytyväisyys ja heidän kokemuksensa Elenian palveluista. Ne kertovat, kuinka hyvin me ja kumppanimme onnistumme tehtävässämme.

Myrskyihin emme voi vaikuttaa. Ympärivuorokautisen valvonnan ja älykkään teknologian avulla sähkönjakelun häiriöt ovat kuitenkin valtaosin tiedossamme ja hoidossamme nopeasti. Ikääntyvän verkon uudistaminen säävarmaksi näkyy selvästi myrskyjen ja lumikuormien aiheuttamien häiriöiden vähentymisenä sähkönjakelussa ja asiakkaidemme arjessa.

Luotettavuuden rinnalla äärimmäisen tärkeää on palveluidemme ja toimintamme tietoturvallisuus, josta huolehdimme osana Elenian kokonaisturvallisuutta. Vastuutamme huoltovarmuudesta korostavat Euroopan turvallisuuskriisin vaikutukset myös Suomeen.

piirrossymboli kahvikupista

Visiotavoitteemme 2035

Luottamus ja maine tasolla 3,5 (1-5)

Vastuullisuusraportin osiossa Asiakaskokemus ja verkkopalveluiden laatu kerromme

  • palveluistamme ja asiakaslupauksistamme
  • asiakkaidemme tyytyväisyydestä palveluihimme
  • sähköistymisestä ja verkon kehittämisestä
  • Elenia Säävarman rakentamisesta ja sähköverkon kunnossapidosta
  • sähkönjakelun toimitusvarmuudesta ja varautumisesta
  • kyberturvallisuudesta ja huoltovarmuudesta
  • pitkäjänteisestä kehitystyöstämme ja hinnoittelusta
  • jatkuvasta uudistumisestamme