Postilakon vuoksi 7 vuorokautta lisämaksuaikaa laskuille

Menossa oleva postilakko aiheuttaa viivettä paperilaskujen, sopimusvahvistusten ja muun kirjepostin perilletuloon. Toimitamme laskuja usean eri jakeluyhtiön kautta mahdollisuuksien mukaan. Tästä huolimatta osa paperilaskuista ei tule ajoissa asiakkaillemme.

Tämän vuoksi olemme lisänneet postilakon aikana lähetetyille laskuille 7 vuorokautta lisämaksuaikaa ilman viivästyskorkoa ja erillistä ilmoitusta.

Sähköinen lasku tulee perille myös lakon aikana
Tarjoamme vaihtoehtoja paperilaskulle. Henkilöasiakkaamme voivat valita e-laskun tai sähköpostilaskun ja yritykset verkkolaskun. Sähköiseen laskuun siirtyminen on helppoa. 

E-laskun saat käyttöön omassa verkkopankissasi, ja sitä varten tarvitset laskultasi asiakas- ja viitenumeron. Tutustuthan oman pankkisi ohjeisiin.

Sähköpostilaskuun siirtymiseen riittää yhteydenotto asiakaspalveluumme.

Yrityksen verkkolaskutuksen käyttöönotto edellyttää sopimusta operaattorin tai pankin kanssa.

Kysy tarvittaessa lisätietoja asiakaspalvelustamme, sähköinen yhteydenotto tai puhelimitse 020 690 025.

Elenia Aina -palvelusta löydät kaikki laskusi
Laskusi näkyvät Elenia Aina -palvelussa, josta löydät myös maksutiedot. Palvelu toimii myös mobiilisti. Lue lisää ja ota palvelu käyttöösi www.elenia.fi/aina.

Tieto sähköverkon huoltokatkoista tekstiviestinä
Postilakon aikana tapahtuvista huoltokatkoista tiedotamme tekstiviestitse asiakkaille, joiden numero on tiedossamme.