Asiakas­kokemus ja verkkopalveluiden laatu

Lapsi ja aikuinen ongella

Me välitämme arkesi sujuvuudesta

Välitämme asiakkaidemme arjen sujuvuudesta tarjoamalla turvallista, laadukasta ja ystävällistä palvelua sekä huolehtimalla verkkopalveluiden luotettavuudesta kaikissa olosuhteissa.

Vastuullisuusohjelmamme kulmakiviä ovat asiakkaidemme tyytyväisyys ja heidän kokemuksensa Elenian palveluista. Ne kertovat, kuinka hyvin me ja kumppaniverkostomme onnistumme tehtävässämme.

Myrskyihin emme voi vaikuttaa, mutta ympärivuorokautisen valvonnan ja älykkään teknologian avulla sähkönjakelun häiriöt ovat valtaosin tiedossamme nopeasti. Ikääntyvän verkon uudistaminen säävarmaksi näkyy selvästi myrskyjen ja lumikuormien aiempaa vähäisempinä häiriöinä sähkönjakelussa ja asiakkaidemme arjessa. Luotettavuuden rinnalla palveluidemme ja toimintamme tietoturvallisuus on äärimmäisen tärkeää ja huolehdimme siitä osana Elenian kokonaisturvallisuutta.

piirrossymboli kahvikupista

Visiotavoitteemme 2035

Maine ja luottamus tasolla 3,5 (1-5)

Vastuullisuusraportin osiossa Asiakaskokemus ja verkkopalveluiden laatu kerromme

  • palveluistamme ja asiakaslupauksistamme
  • sähkönjakelun toimitusvarmuudesta ja varautumisesta
  • Elenia Säävarman rakentamisesta ja sähköverkon kunnossapidosta
  • pitkäjänteisestä kehitystyöstämme ja hinnoittelusta
  • jatkuvasta uudistumisestamme